FORDI UUDISED

Rikkalikus "Ford Focus" mootorivalikus on elektrifitseeritud versioonid, mis suurendavad auto võimsust ja muudavad sõitmise nauditavaks – see on juba kaks aastakümmet peamine põhjus, miks "Focus" on atraktiivne.

Elektrifitseeritud hübriidtehnoloogiate võimsus ulatub 125 hj või 155 hj (valikuline), kuid suurimat mõju pakub 48 V pehme hübriid ja 1 liitrise töömahuga "EcoBoost Hybrid" hübriidtehnoloogia.

Uus "Focus" on varustatud 1 liitrise töömahuga "EcoBoost" bensiinimootoriga, mille võimsus on 100 hj või 125 hj (valikuline). Sellised tehnoloogiad nagu kahekordne, sõltumatu muutuva klapi juhtimissüsteem ja kõrgrõhu otsesissepritse süsteem suurendavad mootori jõudlust ja võimaldavad kiiresti reageerida juhi soovidele.

Neile, kes sõidavad pikemaid vahemaid, on mõeldud 1,5 liitrise töömahuga "EcoBlue" diiselmootor, mille võimsus ulatub 95 hj või 120 hj (valikuline).

Uues Ford Focuses tutvustame viimaseid mugavus- ja sõidutehnoloogiad, mis muudavad sõidu mitte ainult mugavaks, vaid võimaldavad nautida ka internetiühendusega auto juhtimist.

Focus on varustatud uue SYNC 4 kommunikatsiooni- ja meelelahutussüsteemiga. See süsteem kasutab algorütmi, et õppida juhi harjumustest ja ajapikku pakkuda täpsemaid soovitusi ja otsingutulemusi.

SYNC 4 on saadaval täiesti uuel 13,2-tollisel puutetundlikul ekraanil, mis on loodud spetsiaalselt intuitiivseks kasutamiseks: juht saab vajaliku rakenduse, teabe või juhise leida ühe või kahe puudutusega. Puutetundlikul ekraanil saab samuti kontrollida auto kütmise või ventilatsiooni funktsioone, mis varem olid juhitavad eraldi füüsiliste nuppudega. See muudatus teeb auto keskkonsooli vähem koormatuks. Samuti on see süsteem ühilduv "Android Auto" ja "Apple CarPlay"ga, seega on nutitelefoni funktsioonid selgelt ühilduvad SYNC 4-ga.

Edasijõudnud hääletuvastusfunktsioon võimaldab Focuse salongis viibivatel inimestel autoga suhelda 15 erinevas keeles, kuid pardakompuutri andmed on ühendatud interneti otsingusüsteemiga, mis FordPass Connect vahendusel võimaldab autol häälkäsklustele kiiresti ja täpselt reageerida. See suudab mõista kõike alates kõnedest ja lühisõnumitest kuni kliimaseadme võimaluste ja ilmateabe pakkumiseni.

"FordPass" rakendus võimaldab kasutada suurt hulka teenuseid otse nutitelefonis. See tähendab, et Focuse omanik saab oma autoga püsida ühenduses kõikjal, kus on andmesideühendus, ja kasutada selliseid funktsioone nagu "Kaugkäivitus" või "Auto staatus", kontrollida kütuse taset kütusepaagis, teada saada õlivahetuse aega jms. "SecurityAlert" süsteem võib pakkuda Fordi kasutajale rohkem rahu, sest sensorid tuvastavad iga katse autosse siseneda, isegi juhtudel, kui see on lukustatud võtmega. See süsteem saadab hoiatused kasutaja telefonile.

Edasijõudnud valgustustehnoloogiad sisaldavad standardvarustuses LED-tuledega esilaternaid automaatse kaugtulede funktsiooniga "Automatic High Beam Control" ja manööverdamist hõlbustava "Maneuvring Light" funktsiooniga, mis kiirgab laiemat valgusvoo, kui auto teeb aeglast manöövrit. Lisaks on võimalik soetada ka "Dynamic Pixel" LED-esitulesid.

Uus ristmiku läbimise abisüsteem "Intersection Assist" kasutab Focus eesmist kaamerat ja radarit, et jälgida eesolevat teed ja aidata vältida potentsiaalset kokkupõrget paralleelsetes sõiduradades liikuvate sõidukitega. See abiline võib automaatselt alustada pidurdamist, kui auto liigub kiirusega kuni 30 km/h, et aidata vältida kokkupõrke tagajärgi või neid leevendada, kui juht keerab otseselt vastu.

Nüüd on auto pagasiruumi vooderdatud kõrgekvaliteedilise lühikiudude seguga, mis varem oli kasutusel salongi katmisel. Selline kate mitte ainult ei loo luksuslikkuse tunnet, vaid on ka kergemini puhastatav. Lisaks paigaldatud võrk pagasiruumi külgedel võimaldab ohutult hoida väikseid esemeid, takistades nende veeremist pagasiruumis. Topelt LED-dioodidega pirn valgustab pagasiruumi pimedal ajal eredamalt.

Reguleeritaval tõstetaval pagasiruumi põrandal on nüüd hinged keskel, võimaldades põranda kokku klappida ja fikseerida 90-kraadise nurga all, luues kaks eraldi sektsiooni esemete turvalisemaks hoidmiseks.

Lisaks on pagasiruumis nüüd eraldi veekindel ala märgade esemete jaoks, nagu näiteks märjad riided ja vihmavarjud. Veekindel kate võib olla eemaldatav, et seda oleks lihtsam puhastada, samas on see eraldatud üldisest pagasiruumist kallutatava põranda või eraldi vertikaalse vaheseinaga, luues niiske ja kuiva ala.

Ford tutvustab uut Focus ST-d, millel on võimas "EcoBoost" bensiinimootor. See mudel on saadaval nii luukpära kui ka universaalkerega. Selle mudeli on loonud ja täiustanud Ford Performance osakond.

Uus Focus ST köidab tähelepanu oma kere disainiga, mis rõhutab auto võimekust. Erilist tähelepanu väärivad mesilasvõrgu mustriga alumine ja ülemine esiradiaatori võre, suured küljeõhuavad ja nii auto ees kui ka katusele paigaldatud aerodünaamiliselt optimeeritud spoilerid. Standardvarustuses on uue disainiga 18-tollised veljed, kuid lisatasu eest on võimalik tellida suuremad, 19-tollised veljed.

Focus ST salongis on täiesti uued Ford Performance inseneride poolt loodud Performance istmed. Need istmed pakuvad suurepärast tuge ja tagavad kõrgeima mugavustaseme nii rajal kui ka linnas sõites. Istmetele on omistatud seljatervise eest hoolitseva prestiižse organisatsiooni "Aktion Gesunder Rücken" (AGR) sertifikaat. Neljateistkümne elektriliselt reguleeritava istmepositsiooni, sealhulgas neljas suunas reguleeritava nimmepiirkonna toega, aitavad juhil leida sobiva istumisasendi, samas kui juba standardvarustuses olev istmesoojendussüsteem pakub kõrgeimat mugavust.

Uut Focus ST veab edasi 2,3-liitrine "EcoBoost" bensiinimootor, millel on 280 hj ja 420 Nm pöördemoment, kahe turboülelaaduriga, millesse on lisatud turboviivitust vähendav tehnoloogia. Kuuekäiguline käigukast, mis paistab silma pöörlemiskiiruse kohandamise tehnoloogiaga, kuulub standardvarustusse, ja lisavarustusena on saadaval ka "X Pack" pakett, mille eeliseks on sujuvam ja järjepidevam käiguvahetus. Valikuline on ka seitsmekäiguline automaatkäigukast roolil asuvate käiguvahetushoobadega.

Veel üks tehnoloogia, mis parandab auto omadusi, on elektrooniline piiratud libisemisega diferentsiaal, mis tagab suurepärase juhitavuse ja haardumise kurvides, ning "Continuously Controlled Damping" süsteem, mis kontrollib rooli asendit, pidurdust, vedrustust ja kere tööd kiirusega 500 korda sekundis, tagades sobiva amortisaatorite vastuse ja tagades optimaalse sõidumugavuse ja kontrolli kurvides. ST mudelid, mis on täiendatud "X Pack" varustuspaketiga, on varustatud "Dynamic Pixel" LED-tulede ja 19-tolliste velgedega ning lisaks "Track" sõidurežiim, mis optimeerib elektroonilise roolisüsteemi tööd (EPAS) ja tagab agressiivsema gaasivastuse.

Ford Motor Company (NYSE: F) on globaalne ettevõte, mille peakontor asub Dearbornis, Michiganis. Ettevõte arendab, toodab, müüb ja teenindab täielikku Fordi tarbesõidukite ja sõiduautode turgu (üha enam elektrifitseeritud versioone) ning Lincoln luksusautosid; pakub finantsteenuseid läbi "Ford Motor Credit Company"; Fordi eesmärk on saada elektrisõidukite valdkonna liidriks; samuti pakub mobiilseid lahendusi, sealhulgas autonoomset sõitu ja intelligentseid sõidukiteenuseid. Ford annab tööd ligikaudu 186 000 inimesele üle kogu maailma. Lisateabe saamiseks Fordi, ettevõtte toodete ja "Ford Motor Credit Company" kohta külastage veebilehte corporate.ford.com.

"Ford of Europe" tegeleb Fordi kaubamärgi sõidukite tootmise, müügi ja teenindusega 50 turul – umbes 43 000 töötajat töötavad täielikult kontrollitud asutustes ja konsolideeritud ühisettevõtetes, samas kui umbes 58 000 töötajat on mittekonsolideeritud ettevõtetes. Lisaks "Ford Motor Credit Company" finantsteenustele kuuluvad "Ford Europe'ile" ka Fordi klienditeenindusosakond ja 14 tehast (kümme oma tehast ja neli konsolideerimata ühisettevõtte tehast). Esimesed Fordi autod toodi Euroopasse 1903. aastal, samal aastal asutati kontinentaal Ford Motor Company. Tootmine Euroopas algas 1911. aastal.

Rikkalikus "Ford Focus" mootorivalikus on elektrifitseeritud versioonid, mis suurendavad auto võimsust ja muudavad sõitmise nauditavaks – see on juba kaks aastakümmet peamine põhjus, miks "Focus" on atraktiivne.

Elektrifitseeritud hübriidtehnoloogiate võimsus ulatub 125 hj või 155 hj (valikuline), kuid suurimat mõju pakub 48 V pehme hübriid ja 1 liitrise töömahuga "EcoBoost Hybrid" hübriidtehnoloogia.

Uus "Focus" on varustatud 1 liitrise töömahuga "EcoBoost" bensiinimootoriga, mille võimsus on 100 hj või 125 hj (valikuline). Sellised tehnoloogiad nagu kahekordne, sõltumatu muutuva klapi juhtimissüsteem ja kõrgrõhu otsesissepritse süsteem suurendavad mootori jõudlust ja võimaldavad kiiresti reageerida juhi soovidele.

Neile, kes sõidavad pikemaid vahemaid, on mõeldud 1,5 liitrise töömahuga "EcoBlue" diiselmootor, mille võimsus ulatub 95 hj või 120 hj (valikuline).

Uues Ford Focuses tutvustame viimaseid mugavus- ja sõidutehnoloogiad, mis muudavad sõidu mitte ainult mugavaks, vaid võimaldavad nautida ka internetiühendusega auto juhtimist.

Focus on varustatud uue SYNC 4 kommunikatsiooni- ja meelelahutussüsteemiga. See süsteem kasutab algorütmi, et õppida juhi harjumustest ja ajapikku pakkuda täpsemaid soovitusi ja otsingutulemusi.

SYNC 4 on saadaval täiesti uuel 13,2-tollisel puutetundlikul ekraanil, mis on loodud spetsiaalselt intuitiivseks kasutamiseks: juht saab vajaliku rakenduse, teabe või juhise leida ühe või kahe puudutusega. Puutetundlikul ekraanil saab samuti kontrollida auto kütmise või ventilatsiooni funktsioone, mis varem olid juhitavad eraldi füüsiliste nuppudega. See muudatus teeb auto keskkonsooli vähem koormatuks. Samuti on see süsteem ühilduv "Android Auto" ja "Apple CarPlay"ga, seega on nutitelefoni funktsioonid selgelt ühilduvad SYNC 4-ga.

Edasijõudnud hääletuvastusfunktsioon võimaldab Focuse salongis viibivatel inimestel autoga suhelda 15 erinevas keeles, kuid pardakompuutri andmed on ühendatud interneti otsingusüsteemiga, mis FordPass Connect vahendusel võimaldab autol häälkäsklustele kiiresti ja täpselt reageerida. See suudab mõista kõike alates kõnedest ja lühisõnumitest kuni kliimaseadme võimaluste ja ilmateabe pakkumiseni.

"FordPass" rakendus võimaldab kasutada suurt hulka teenuseid otse nutitelefonis. See tähendab, et Focuse omanik saab oma autoga püsida ühenduses kõikjal, kus on andmesideühendus, ja kasutada selliseid funktsioone nagu "Kaugkäivitus" või "Auto staatus", kontrollida kütuse taset kütusepaagis, teada saada õlivahetuse aega jms. "SecurityAlert" süsteem võib pakkuda Fordi kasutajale rohkem rahu, sest sensorid tuvastavad iga katse autosse siseneda, isegi juhtudel, kui see on lukustatud võtmega. See süsteem saadab hoiatused kasutaja telefonile.

Edasijõudnud valgustustehnoloogiad sisaldavad standardvarustuses LED-tuledega esilaternaid automaatse kaugtulede funktsiooniga "Automatic High Beam Control" ja manööverdamist hõlbustava "Maneuvring Light" funktsiooniga, mis kiirgab laiemat valgusvoo, kui auto teeb aeglast manöövrit. Lisaks on võimalik soetada ka "Dynamic Pixel" LED-esitulesid.

Uus ristmiku läbimise abisüsteem "Intersection Assist" kasutab Focus eesmist kaamerat ja radarit, et jälgida eesolevat teed ja aidata vältida potentsiaalset kokkupõrget paralleelsetes sõiduradades liikuvate sõidukitega. See abiline võib automaatselt alustada pidurdamist, kui auto liigub kiirusega kuni 30 km/h, et aidata vältida kokkupõrke tagajärgi või neid leevendada, kui juht keerab otseselt vastu.

Nüüd on auto pagasiruumi vooderdatud kõrgekvaliteedilise lühikiudude seguga, mis varem oli kasutusel salongi katmisel. Selline kate mitte ainult ei loo luksuslikkuse tunnet, vaid on ka kergemini puhastatav. Lisaks paigaldatud võrk pagasiruumi külgedel võimaldab ohutult hoida väikseid esemeid, takistades nende veeremist pagasiruumis. Topelt LED-dioodidega pirn valgustab pagasiruumi pimedal ajal eredamalt.

Reguleeritaval tõstetaval pagasiruumi põrandal on nüüd hinged keskel, võimaldades põranda kokku klappida ja fikseerida 90-kraadise nurga all, luues kaks eraldi sektsiooni esemete turvalisemaks hoidmiseks.

Lisaks on pagasiruumis nüüd eraldi veekindel ala märgade esemete jaoks, nagu näiteks märjad riided ja vihmavarjud. Veekindel kate võib olla eemaldatav, et seda oleks lihtsam puhastada, samas on see eraldatud üldisest pagasiruumist kallutatava põranda või eraldi vertikaalse vaheseinaga, luues niiske ja kuiva ala.

Ford tutvustab uut Focus ST-d, millel on võimas "EcoBoost" bensiinimootor. See mudel on saadaval nii luukpära kui ka universaalkerega. Selle mudeli on loonud ja täiustanud Ford Performance osakond.

Uus Focus ST köidab tähelepanu oma kere disainiga, mis rõhutab auto võimekust. Erilist tähelepanu väärivad mesilasvõrgu mustriga alumine ja ülemine esiradiaatori võre, suured küljeõhuavad ja nii auto ees kui ka katusele paigaldatud aerodünaamiliselt optimeeritud spoilerid. Standardvarustuses on uue disainiga 18-tollised veljed, kuid lisatasu eest on võimalik tellida suuremad, 19-tollised veljed.

Focus ST salongis on täiesti uued Ford Performance inseneride poolt loodud Performance istmed. Need istmed pakuvad suurepärast tuge ja tagavad kõrgeima mugavustaseme nii rajal kui ka linnas sõites. Istmetele on omistatud seljatervise eest hoolitseva prestiižse organisatsiooni "Aktion Gesunder Rücken" (AGR) sertifikaat. Neljateistkümne elektriliselt reguleeritava istmepositsiooni, sealhulgas neljas suunas reguleeritava nimmepiirkonna toega, aitavad juhil leida sobiva istumisasendi, samas kui juba standardvarustuses olev istmesoojendussüsteem pakub kõrgeimat mugavust.

Uut Focus ST veab edasi 2,3-liitrine "EcoBoost" bensiinimootor, millel on 280 hj ja 420 Nm pöördemoment, kahe turboülelaaduriga, millesse on lisatud turboviivitust vähendav tehnoloogia. Kuuekäiguline käigukast, mis paistab silma pöörlemiskiiruse kohandamise tehnoloogiaga, kuulub standardvarustusse, ja lisavarustusena on saadaval ka "X Pack" pakett, mille eeliseks on sujuvam ja järjepidevam käiguvahetus. Valikuline on ka seitsmekäiguline automaatkäigukast roolil asuvate käiguvahetushoobadega.

Veel üks tehnoloogia, mis parandab auto omadusi, on elektrooniline piiratud libisemisega diferentsiaal, mis tagab suurepärase juhitavuse ja haardumise kurvides, ning "Continuously Controlled Damping" süsteem, mis kontrollib rooli asendit, pidurdust, vedrustust ja kere tööd kiirusega 500 korda sekundis, tagades sobiva amortisaatorite vastuse ja tagades optimaalse sõidumugavuse ja kontrolli kurvides. ST mudelid, mis on täiendatud "X Pack" varustuspaketiga, on varustatud "Dynamic Pixel" LED-tulede ja 19-tolliste velgedega ning lisaks "Track" sõidurežiim, mis optimeerib elektroonilise roolisüsteemi tööd (EPAS) ja tagab agressiivsema gaasivastuse.

Ford Motor Company (NYSE: F) on globaalne ettevõte, mille peakontor asub Dearbornis, Michiganis. Ettevõte arendab, toodab, müüb ja teenindab täielikku Fordi tarbesõidukite ja sõiduautode turgu (üha enam elektrifitseeritud versioone) ning Lincoln luksusautosid; pakub finantsteenuseid läbi "Ford Motor Credit Company"; Fordi eesmärk on saada elektrisõidukite valdkonna liidriks; samuti pakub mobiilseid lahendusi, sealhulgas autonoomset sõitu ja intelligentseid sõidukiteenuseid. Ford annab tööd ligikaudu 186 000 inimesele üle kogu maailma. Lisateabe saamiseks Fordi, ettevõtte toodete ja "Ford Motor Credit Company" kohta külastage veebilehte corporate.ford.com.

"Ford of Europe" tegeleb Fordi kaubamärgi sõidukite tootmise, müügi ja teenindusega 50 turul – umbes 43 000 töötajat töötavad täielikult kontrollitud asutustes ja konsolideeritud ühisettevõtetes, samas kui umbes 58 000 töötajat on mittekonsolideeritud ettevõtetes. Lisaks "Ford Motor Credit Company" finantsteenustele kuuluvad "Ford Europe'ile" ka Fordi klienditeenindusosakond ja 14 tehast (kümme oma tehast ja neli konsolideerimata ühisettevõtte tehast). Esimesed Fordi autod toodi Euroopasse 1903. aastal, samal aastal asutati kontinentaal Ford Motor Company. Tootmine Euroopas algas 1911. aastal.