Ranger Raptor, mis on Euroopa enim müüdud pikapi kõige vastupidavam ja võimsam versioon. Ford Performance'i poolt välja töötatud atraktiivne Ranger Raptor on loodud aktiivse elustiili harrastajatele ja seikluste otsijatele väljaspool kodu, suutes ületada keerulisi maastikke muljetavaldava kiirusega. Sõiduki läbimisvõime tagavad erakordselt vastupidav šassii, ainulaadne vedrustus ja rehvid, 213 hj EcoBlue mootor 500 Nm pöördemomendiga, 10-käiguline automaatkäigukast ja maastikul sõidu juhtimissüsteem.
Raptori vedrustus on spetsiaalselt disainitud keeruliseks maastikusõiduks suurel kiirusel, säilitades samal ajal kontrolli ja mugavuse. Võrreldes Ranger XLT-ga on uue mudeli sõidukõrgust suurendatud 51 mm võrra ja rööbet 150 mm võrra. FOX amortisaatorid positsioonitundliku dämpinguga pakuvad tugevat dämpingut ekstreemsetes tingimustes, tagades ületamatu maastikusõidu võimekuse, ja pehmemat dämpingut tavatingimustes, pakkudes sujuvat sõitu tavateel.
Kõrge jõudlusega amortisaatorid, 63,5 mm diameetriga, toetuvad alumiiniumist juhtvarrastele ees, millel on ettepoole suunatud amortisaatorite sisestused. Unikaalne tagavedrustuse konfiguratsioon sisaldab integreeritud Watt-linki, mis võimaldab teljel liikuda üles-alla, minimeerides külgliikumist.
Eesmised pidurid koosnevad kahe kolviga sadulatest, kolvide läbimõõt on võrreldes standard Ranger pikapiga suurenenud 20% võrra, jõudes 51 mm-ni, samuti 332 x 32 mm ventileeritud eesmised kettad. Tagumised pidurid koosnevad tagumistest sadulatest, 54 mm diameetriga, ja 332 x 24 mm ventileeritud ketastega.
Spetsiaalselt on Ranger Raptorile välja töötatud maastikurehvid BF Goodrich 285/70 R17. Rehvid, mille diameeter on 838 mm ja laius 285 mm, loovad vastupidava külgseina aluse keerulistel teedel sõitmiseks, samal ajal kui agressiivne maastikumuster tagab suurepärase haarduvuse märjas, mudas, liivas ja lumes.
"Ranger Raptori võrratu sõidukogemus võimaldab selle võimeid maastikul proovile panna, samal ajal kui tavateel sõitmine tundub nagu miljonärina,” ütleb Ford Motor Company Ranger Raptor programmi peainsener Damien Ross. “Iga detail Ranger Raptoris on kujundatud lähtudes Rangeri rafineeritusest ja funktsionaalsusest, tuues need omadused veelgi esile. Sõidudünaamika poolest on see tõeliselt erakordne sõiduk.”
Unikaalne šassii disain ja optimeeritud maastikugeomeetria tagavad 283 mm kliirensi ja 850 mm veesügavuse läbimise võime. 32,5-kraadine lähenemisnurk ja 24-kraadine tõusu- ning laskumisnurk võimaldavad ületada igasuguseid takistusi.
Ranger Raptor on varustatud ka ainulaadse allosa kaitsevarustusega, et toime tulla maastikul esinevate takistustega. Uus kaitseplaat on valmistatud 2,3 mm paksusest eriti kõrge tugevusega terasest ja on 60% paksem kui standardsetel kaitseplaatidel, lisaks on standardvarustuses ka Rangeri mootori ja käigukasti allosa kaitse.
Ranger Raptor pakub valikut kuuest maastikusõidu juhtimissüsteemi režiimist, et toime tulla kõige mitmekesisemates maastikel ja sõidu olukordades. Need hõlmavad:
- Standardrežiim – keskendub mugavusele, kütusesäästlikkusele ja meeldivale sõidukogemusele;
- Sportrežiim – täpsem juhtimine ja jõudlus maanteel;
- Muru/kruus/lumi režiim – kindel juhitavus maastikul libedatel ja ebatasastel pinnastel;
- Muda/liiv režiim – sõiduki reaktsioonide kohandamine optimaalseks veojõuks ja inertsiks sügavustes, pehmetes kohtades nagu pehme liiva ja muda;
- Ronimise režiim – eriti sobilik kivisel maastikul aeglasel kiirusel, kus on oluline sujuv kontroll;
- Baja režiim – reaktsioonide kohandamine kiireks sõiduks maastikul, nagu on vajalik kuulsal Baja kõrberallil.
Fordi insenerid testisid põhjalikult uue Ranger Raptori võimsat 2,0-liitrist EcoBlue mootorit koos kahe turbokompressori ja 10-käigulise automaatkäigukastiga, et tõestada selle vastupidavust kõige raskemates tingimustes, sealhulgas kõrge ja madala rõhu turbokompressorite töötamist, kuni need 200 tunni pideva töötamise järel muutusid punaseks. Kaks turbokompressorit töötavad madalatel mootori pööretel vaheldumisi, parandades pöördemomenti ja reageerivust. Kõrgematel mootori pööretel tagab suurem madalrõhu turbokompressor maksimaalse võimsuse.
Fordi 10-käiguline automaatkäigukast, mis on laenatud F-150 Raptorist, on valmistatud tugevast terasest, alumiiniumsulamitest ja komposiitmaterjalidest, et suurendada vastupidavust ja vähendada kaalu. Lai käiguvahemik tagab parema kiirenduse ja reageerimise ning garanteerib 8,9 l/100 km kütusekulu ja 233 g/km CO2 heitkoguse.* Reaalajas adaptiivsed käiguvahetusplaani algorütmid aitavad tagada, et õige käik on õigel ajal sisse lülitatud. Ainulaadne käigukasti kalibreerimine sisaldab ka Live in Drive funktsiooni, võimaldades alati roolil asuvate lülitite abil käike käsitsi vahetada.
Erinevad juhiabisüsteemid ja ohutussüsteemid, sealhulgas Fordi stabiilsuskontrolli süsteemi täiustatud versioon koos ümberkukkumisvastase funktsiooniga, elektrooniline stabiilsuskontroll, haagise stabiilsuskontroll, abi kaldega teelt väljasõidul, abi kaldega teele sisenemisel ja adaptiivne koormuskontroll, annavad juhile kindlustunde tundmatutes maastikuoludes ja rasketes tingimustes.
Ranger Raptoris pakutavad mugavused ja hüved tulenevad mitmesugustest peentehnoloogiatest, sealhulgas Ford SYNC 3 kommunikatsiooni- ja meelelahutussüsteemist, mis võimaldab juhtidel juhtida helisüsteemi, navigatsiooni ja ühendatud nutitelefone lihtsate kõnekeelsete häälkäsklustega. Süsteemi kuuluvad tasuta Apple CarPlay ja Android Auto™, samuti SYNC AppLink, mis pakub hääleaktiveerimise funktsioone laiale nutitelefoni rakenduste valikule.
Süsteemi keskmes olevat 8-tollist puutetundlikku ekraani saab juhtida puute- ja lohistamisžestidega, lisaks sisaldab see sisseehitatud satelliitnavigatsioonisüsteemi, mis võib töötada autonoomselt kauges piirkonnas, isegi märgistades läbitud tee tundmatul territooriumil. Ühenduvust teel tagab integreeritud modemitehnoloogia FordPass Connect.
Ford Ranger Raptori Baja režiim viitab Baja 1000-le, mis on uskumatult kurnav ralli Californias ja üks maailma prestiižikamaid maastikuvõistlusi.
Ranger Raptor ei ole kaotanud oma eelkäija, F-150 SVT Raptori, olemust. 2008. aastal saavutas legendaarne Raptor Baja 1000-l kolmanda koha ja 2010. aastal alustati selle müüki Ameerikas.
Nagu tema eelkäija ja Ford F-150 Raptori uusim põlvkond, testiti ka Ranger Raptori Ameerika Ühendriikides, Borrego Springsi nõudlikes kõrbeoludes.
Ranger Raptor, mis on Euroopa enim müüdud pikapi kõige vastupidavam ja võimsam versioon. Ford Performance'i poolt välja töötatud atraktiivne Ranger Raptor on loodud aktiivse elustiili harrastajatele ja seikluste otsijatele väljaspool kodu, suutes ületada keerulisi maastikke muljetavaldava kiirusega. Sõiduki läbimisvõime tagavad erakordselt vastupidav šassii, ainulaadne vedrustus ja rehvid, 213 hj EcoBlue mootor 500 Nm pöördemomendiga, 10-käiguline automaatkäigukast ja maastikul sõidu juhtimissüsteem.
Raptori vedrustus on spetsiaalselt disainitud keeruliseks maastikusõiduks suurel kiirusel, säilitades samal ajal kontrolli ja mugavuse. Võrreldes Ranger XLT-ga on uue mudeli sõidukõrgust suurendatud 51 mm võrra ja rööbet 150 mm võrra. FOX amortisaatorid positsioonitundliku dämpinguga pakuvad tugevat dämpingut ekstreemsetes tingimustes, tagades ületamatu maastikusõidu võimekuse, ja pehmemat dämpingut tavatingimustes, pakkudes sujuvat sõitu tavateel.
Kõrge jõudlusega amortisaatorid, 63,5 mm diameetriga, toetuvad alumiiniumist juhtvarrastele ees, millel on ettepoole suunatud amortisaatorite sisestused. Unikaalne tagavedrustuse konfiguratsioon sisaldab integreeritud Watt-linki, mis võimaldab teljel liikuda üles-alla, minimeerides külgliikumist.
Eesmised pidurid koosnevad kahe kolviga sadulatest, kolvide läbimõõt on võrreldes standard Ranger pikapiga suurenenud 20% võrra, jõudes 51 mm-ni, samuti 332 x 32 mm ventileeritud eesmised kettad. Tagumised pidurid koosnevad tagumistest sadulatest, 54 mm diameetriga, ja 332 x 24 mm ventileeritud ketastega.
Spetsiaalselt on Ranger Raptorile välja töötatud maastikurehvid BF Goodrich 285/70 R17. Rehvid, mille diameeter on 838 mm ja laius 285 mm, loovad vastupidava külgseina aluse keerulistel teedel sõitmiseks, samal ajal kui agressiivne maastikumuster tagab suurepärase haarduvuse märjas, mudas, liivas ja lumes.
"Ranger Raptori võrratu sõidukogemus võimaldab selle võimeid maastikul proovile panna, samal ajal kui tavateel sõitmine tundub nagu miljonärina,” ütleb Ford Motor Company Ranger Raptor programmi peainsener Damien Ross. “Iga detail Ranger Raptoris on kujundatud lähtudes Rangeri rafineeritusest ja funktsionaalsusest, tuues need omadused veelgi esile. Sõidudünaamika poolest on see tõeliselt erakordne sõiduk.”
Unikaalne šassii disain ja optimeeritud maastikugeomeetria tagavad 283 mm kliirensi ja 850 mm veesügavuse läbimise võime. 32,5-kraadine lähenemisnurk ja 24-kraadine tõusu- ning laskumisnurk võimaldavad ületada igasuguseid takistusi.
Ranger Raptor on varustatud ka ainulaadse allosa kaitsevarustusega, et toime tulla maastikul esinevate takistustega. Uus kaitseplaat on valmistatud 2,3 mm paksusest eriti kõrge tugevusega terasest ja on 60% paksem kui standardsetel kaitseplaatidel, lisaks on standardvarustuses ka Rangeri mootori ja käigukasti allosa kaitse.
Ranger Raptor pakub valikut kuuest maastikusõidu juhtimissüsteemi režiimist, et toime tulla kõige mitmekesisemates maastikel ja sõidu olukordades. Need hõlmavad:
- Standardrežiim – keskendub mugavusele, kütusesäästlikkusele ja meeldivale sõidukogemusele;
- Sportrežiim – täpsem juhtimine ja jõudlus maanteel;
- Muru/kruus/lumi režiim – kindel juhitavus maastikul libedatel ja ebatasastel pinnastel;
- Muda/liiv režiim – sõiduki reaktsioonide kohandamine optimaalseks veojõuks ja inertsiks sügavustes, pehmetes kohtades nagu pehme liiva ja muda;
- Ronimise režiim – eriti sobilik kivisel maastikul aeglasel kiirusel, kus on oluline sujuv kontroll;
- Baja režiim – reaktsioonide kohandamine kiireks sõiduks maastikul, nagu on vajalik kuulsal Baja kõrberallil.
Fordi insenerid testisid põhjalikult uue Ranger Raptori võimsat 2,0-liitrist EcoBlue mootorit koos kahe turbokompressori ja 10-käigulise automaatkäigukastiga, et tõestada selle vastupidavust kõige raskemates tingimustes, sealhulgas kõrge ja madala rõhu turbokompressorite töötamist, kuni need 200 tunni pideva töötamise järel muutusid punaseks. Kaks turbokompressorit töötavad madalatel mootori pööretel vaheldumisi, parandades pöördemomenti ja reageerivust. Kõrgematel mootori pööretel tagab suurem madalrõhu turbokompressor maksimaalse võimsuse.
Fordi 10-käiguline automaatkäigukast, mis on laenatud F-150 Raptorist, on valmistatud tugevast terasest, alumiiniumsulamitest ja komposiitmaterjalidest, et suurendada vastupidavust ja vähendada kaalu. Lai käiguvahemik tagab parema kiirenduse ja reageerimise ning garanteerib 8,9 l/100 km kütusekulu ja 233 g/km CO2 heitkoguse.* Reaalajas adaptiivsed käiguvahetusplaani algorütmid aitavad tagada, et õige käik on õigel ajal sisse lülitatud. Ainulaadne käigukasti kalibreerimine sisaldab ka Live in Drive funktsiooni, võimaldades alati roolil asuvate lülitite abil käike käsitsi vahetada.
Erinevad juhiabisüsteemid ja ohutussüsteemid, sealhulgas Fordi stabiilsuskontrolli süsteemi täiustatud versioon koos ümberkukkumisvastase funktsiooniga, elektrooniline stabiilsuskontroll, haagise stabiilsuskontroll, abi kaldega teelt väljasõidul, abi kaldega teele sisenemisel ja adaptiivne koormuskontroll, annavad juhile kindlustunde tundmatutes maastikuoludes ja rasketes tingimustes.
Ranger Raptoris pakutavad mugavused ja hüved tulenevad mitmesugustest peentehnoloogiatest, sealhulgas Ford SYNC 3 kommunikatsiooni- ja meelelahutussüsteemist, mis võimaldab juhtidel juhtida helisüsteemi, navigatsiooni ja ühendatud nutitelefone lihtsate kõnekeelsete häälkäsklustega. Süsteemi kuuluvad tasuta Apple CarPlay ja Android Auto™, samuti SYNC AppLink, mis pakub hääleaktiveerimise funktsioone laiale nutitelefoni rakenduste valikule.
Süsteemi keskmes olevat 8-tollist puutetundlikku ekraani saab juhtida puute- ja lohistamisžestidega, lisaks sisaldab see sisseehitatud satelliitnavigatsioonisüsteemi, mis võib töötada autonoomselt kauges piirkonnas, isegi märgistades läbitud tee tundmatul territooriumil. Ühenduvust teel tagab integreeritud modemitehnoloogia FordPass Connect.
Ford Ranger Raptori Baja režiim viitab Baja 1000-le, mis on uskumatult kurnav ralli Californias ja üks maailma prestiižikamaid maastikuvõistlusi.
Ranger Raptor ei ole kaotanud oma eelkäija, F-150 SVT Raptori, olemust. 2008. aastal saavutas legendaarne Raptor Baja 1000-l kolmanda koha ja 2010. aastal alustati selle müüki Ameerikas.
Nagu tema eelkäija ja Ford F-150 Raptori uusim põlvkond, testiti ka Ranger Raptori Ameerika Ühendriikides, Borrego Springsi nõudlikes kõrbeoludes.